Iedereen die gebruik maakt van onze voorzieningen verklaart akkoord te gaan met onze Huisregels/Algemene Voorwaarden.


Huisregels/Algemene Voorwaarden

ALGEMEEN

In onze praktijk staat het geestelijk en lichamelijk welzijn van cliënt en behandelaar voorop. Kernbegrippen hierbij zijn wederzijds RESPECT en wederzijds VERTROUWEN. Dat wil zeggen dat wij onze cliënten altijd met respect zullen behandelen maar dat wij dat ook andersom van onze cliënten verwachten. Wederzijds respect en vertrouwen zijn essentieel om een goede behandeling of massage te kunnen geven maar ook om deze te kunnen ontvangen. Wij behandelen uitsluitend op afspraak waardoor de vermelde tijdsduur van de door u gekozen behandeling voor u gereserveerd is. De vermelde tijdsduur van een behandeling is een indicatie van een behandeling inclusief binnenkomst, intake, gesprek en vertrek uit de ruimte. Deze tijdsindicatie wordt u gegeven zodat u rekening kunt houden met het inplannen van uw verdere dagelijkse schema.

Om het verblijf van u bij ons zo aangenaam mogelijk te maken verzoeken wij u vriendelijk het volgende in acht te nemen:

CONTRA-INDICATIES

In het belang van de gezondheid van al onze cliënten en uw persoonlijk behandelaar kunt u in geval van onderstaande contra-indicaties niet worden behandeld:

  • Besmettelijke (huid)ziekten; infectiezieken en/of ontstekingen in het lichaam
  • Griep(erig), Corona en/of ernstige verkoudheid
  • Koorts
  • Zwangerschap (in geval van behandeling met apparatuur, tenzij anders bij de behandeling vermeld)

HYGIËNE

In ons vakgebied is hygiëne zeer belangrijk, zodoende verzoeken wij u vriendelijk vóór uw afspraak zich te wassen dan wel even op te frissen.

OMGANGSVORMEN

  • Indien u verhinderd bent dient u dit minimaal 48 uur vantevoren (kosteloos) telefonisch of per email aan ons door te geven.
  • Wij stellen het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van ons verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat wij dan beter op uw wensen en behoeften kunnen ingaan.
  • De lichaamsbehandelingen die wij geven zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken hiertoe zullen wij danook niet ingaan. Indien de omstandigheden ons daartoe dwingen zullen wij de behandeling voortijdig staken en u verzoeken onze praktijk definitief te verlaten. Uiteraard zal wel de volledige behandelingsprijs in rekening worden gebracht.
  • Wij kunnen niet toestaan dat u uw minderjarige kind(eren) bij uw afspraak meebrengt (vanwege kostbare producten en dure salonapparatuur binnen kinderhandbereik) daar wij niet over een kinderopvang beschikken en wij ons dan niet professioneel kunnen focussen op u als klant. Ook uzelf kunt dan niet ontspannen genieten van de behandeling. Aandacht en rust tijdens een behandeling zijn danook een absolute must!

VERZETTEN OF ANNULEREN VAN DE AFSPRAAK

Alle behandelingen vinden op afspraak plaats en vragen om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk minimaal 48 uur van tevoren uw afspraak te verzetten of te annuleren. Bij niet-tijdig annuleren is onze salon leeg, ons instrumentarium renteloos en onze tijd verloren en zijn wij helaas genoodzaakt om u de kosten van de geplande behandeling gedeeltelijk of volledig in rekening te brengen òf komt de geldigheid van een voucher of bon te vervallen. Tot 48 uur voor de behandeling is annuleren/verzetten van de afspraak kosteloos; tussen 48 uur tot 24 uur voor de behandeling zijn de kosten 50%; binnen 24 uur tot aan de behandeling èn/of bij een ‘no-show’ (zonder annulering niet op de afspraak verschijnen) wordt 100% van de geboekte behandeling in rekening gebracht. In geval van niet-tijdig geannuleerde kuurbehandeling(en) danwel afwezigheid zonder bericht (no-show) wordt de betreffende kuurbehandeling van de kuur afgeboekt als zijnde ontvangen. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk.

Onze schoonheidsspecialiste is ten allen tijden gerechtigd een reeds geplande afspraak te wijzigen wat betreft datum en/of tijdstip. In onderling overleg met u zal zij dan uiteraard z.s.m. een nieuwe afspraak voor u inplannen.

TE LAAT KOMEN OP DE AFSPRAAK

De tijd die u te laat bent gekomen wordt in mindering gebracht op de voor u gereserveerde behandelingstijd (omdat anders alle navolgende afspraken in tijd uitlopen, waardoor klanten zouden moeten wachten), èchter bent u wel het volledige behandeltarief verschuldigd.

PRODUCT(EN) RETOURNEREN

Retourneren of ruilen van bij onze schoonheidssalon aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop, met overlegging van uw aankoopbon mits de producten ongeopend en ongebruikt zijn. De te retourneren/ruilen producten moeten geseald zijn/blijven zodat wij de versheid van deze producten bij evt. wederverkoop kunnen waarborgen. Gebruikte en/of afgeprijsde artikelen alsook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

ALLERGIE

In geval van een (onverhoopte) allergische reactie op door u van ons gekochte producten dienen wij deze allergische reactie zelf gezien en geconstateerd te hebben. U dient dan z.s.m contact met ons op te nemen om uw huid hier aan een (gratis) huidonderzoek/huidanalyse te onderwerpen. Indien er sprake is van een allergische reactie welke product-gerelateerd zou kunnen zijn, dient u hier een klachten- c.q. allergieformulier in te vullen en te ondertekenen. Wij sturen uw product(en) vervolgens naar de leverancier die nader onderzoek zal instellen. Zonder huidonderzoek/huidanalyse en ingevuld en ondertekend klachten- c.q. allergieformulier kan uw klacht niet door ons in behandeling genomen worden. Wij geven in geval van ruiling, retournering van producten of een allergische reactie geen geld terug, wel evt. een tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag, waarbij u vrij bent om deze te besteden voor andere producten of behandelingen van onze prijslijst.

RESTITUTIE

Wij geven in geval van ruiling of retournering van producten, het eenzijdig afbreken door u van uw kuur of een allergische reactie op een product geen geld terug, wel evt. een tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag, waarbij u vrij bent om deze te besteden voor andere producten òf een behandeling van onze prijslijst.

KADOBONNEN

Op naam gestelde (gepersonaliseerde) kadobonnen, vouchers en/of tegoedbonnen zijn persoonsgebonden. Deze kunnen niet doorgegeven worden aan derden, zijn niet inwisselbaar voor geld en/of producten, kunnen niet gerestitueerd worden en dienen in één keer besteed te worden. Kadobonnen zijn minimaal 2 jaar geldig maar vervallen wettelijk na 5 jaar.

BETALINGS- EN PARKEERMOGELIJKHEDEN

U kunt bij ons zowel contant als met pin betalen, maar onze voorkeur gaat uit naar het laatste. Zelfs voor een klein bedrag… pinnen mag!

U kunt gratis voor de deur parkeren in de gemarkeerde parkeervakken in de straat.